fbpx

שיווק נדל״ן במינימום מאמץ ובמקסימום רווח כמו היזמים המצליחים בישראל

שיווק פרויקטי נדל"ן בשיטת Total Value: הנוסחה שמיושמת בפרויקטים הגדולים בישראל יכולה להגדיל את הרווחיות גם בפרויקט שלך ולהוריד לך דאגות מהראש, באמצעות מגוון פתרונות לשיווק אפקטיבי.

יותר מ- 9 מיליון אנשים חיים בישראל, עם תיאבון הולך וגובר לרכישת נדל"ן. אז למה רוב היזמים מתקשים בשלבי השיווק והמכירה, למרות מבול הלקוחות הפוטנציאליים? בפשטות, תחרות. כל לקוח חשוף להיצע של אינספור פרויקטים ואפשרויות. 

עליך להגיע ללקוח הנכון עם ההצעה הנכונה, לבדל את הצעת הערך של הפרויקט שלך ולנהל את תהליך השיווק בצורה נכונה – כדי שהמכונה השיווקית המורכבת תפעל ביעילות מירבית. 

על מנת לתעל את התיאבון הנדל"ני דווקא לפרויקט שלך ולהנות  ממבול הלקוחות הפוטנציאליים, פיתחנו את שיטת Total Value , נוסחה מוכחת המטפלת במכלול תהליכי השיווק והמכירה במקום אחד. באמצעות הכלים שמשמשים את היזמים הגדולים והמצליחים בישראל. השיטה פותחה ע"י לירן יהושע, שהוביל תהליכי שיווק ומכירה מורכבים של פרויקטי נדל"ן גדולים.

הכלים של היזמים הגדולים והמצליחים – בידיים שלך

אחרי שהובלנו במשך שנים את מערכי השיווק והמכירה של פרויקטי נדל"ן גדולים, החלטנו להנגיש את כלי השיווק והמכירה של היזמים המצליחים בישראל לכל יזם – בכל גודל. שיטת Total Value מטפלת בכל היבטי השיווק והמכירה, בהובלת צוותי שיווק ומכירות מובילים, וכוללת מגוון אסטרטגיות להשבחת הפרויקט והגדלת הרווחיות.

השיטה לשיווק נדל״ן

מה כוללת שיטת Total Value?

יצירת בידול תכנוני: הנכס של הנכסים שלך
יצירת ערך מוסף משמעותי עבור קהל היעד, והפיכת הפרויקט למותג נחשק
הגדרת קהלי היעד המתאימים לאופי הפרויקט: חילוניים או דתיים? משפחות צעירות או משפרי דיור? משקיעים מהארץ או מחו"ל?    ליווי תהליכי התכנון לצורך מקסום ערך הדירה בעיני הקהלים הרלוונטיים. יצירת צביון ייחודי – ברמה התכנונית, העיצובית והשיווקית, להבלטת הערך המוסף עבור קהלי היעד.  המלצות לבניית המפרט הטכני של הפרויקט.
1
יצירת בידול תכנוני: הנכס של הנכסים שלך
בניית אסטרטגיית תמחור בגישת "מחיר גג"
אנחנו ב- Yehoshua חותרים לתמחור אופטימלי שמצד אחד יגדיל את שיעורי הרווח, ומצד שני יעניק ערך מוסף משמעותי לרוכשים פוטנציאליים. ​
ביצוע חקר שוק מקיף וניתוח טווחי המחירים של פרויקטים דומים באזור. אפיון הפרמטרים הייחודיים של הפרויקט. שימוש במערכות מתקדמות להפקת נתונים. שקלול כלל הנתונים ובניית תמחור אופטימלי.ליווי תהליכי התכנון לצורך מקסום ערך הדירה בעיני הקהלים הרלוונטיים. יצירת צביון ייחודי – ברמה התכנונית, העיצובית והשיווקית, להבלטת הערך המוסף עבור קהלי היעד.  המלצות לבניית המפרט הטכני של הפרויקט.
2
בניית אסטרטגיית תמחור בגישת "מחיר גג"
מיתוג מהדהד
מתן ביטוי עוצמתי ובולט לערך המוסף בעזרת מומחי המיתוג של Yehoshua, לצורך הגדלת היעילות של תהליכי השיווק והמכירה.
בניית קונספט מושך התפור לצרכי קהל היעד. יצירת שפת המותג – כולל שם, סלוגן וקופירייטינג ש"ידברו" את ערכי הפרויקט. בניית שפה עיצובית יוקרתית ותואמת. הכנת חומרי שיווק שיעטפו את הלקוח ויחקקו בתודעתו: ספרי פרויקט ועלוני כרומו, הדמיות, תוכניות, אתר אינטרנט ועוד.
3
מיתוג מהדהד
בניית אסטרטגיה שיווקית משולבת
יצירת תכנית שיווק אפקטיבית לצורך מיצוי מהלכי השיווק והמכירה משלב הפריסייל ועד סיום הבנייה.
בחירת אפיקי השיווק והפרסום האפקטיביים בהתאם למאפייני קהל המטרה. שיווק חוצה פלטפורמות במספר ערוצים במקביל. בניית המסרים ודרכי הפעולה האופטימאליות בכל אפיק. בניית תקציב שיווק ופרסום יעיל ואפקטיבי
4
בניית אסטרטגיה שיווקית משולבת
ניהול מערכי השיווק והמכירה
לאחר יצירת התשתית התכנונית, התמחורית והשיווקית – נתרגם אותה לעסקאות בעזרת מומחי השיווק והמכירות המיומנים של Yehoshua.
הקמה וניהול קמפיינים בערוצים השונים. ניתוח מתמיד של יחס ההמרה, וביצוע אופטימיזציה לצורך הגדלתו תוך כדי תנועה. ניהול מסע הלקוח בכל נקודות המגע – משלב החשיפה לפרויקט, השארת הליד, החזרה ללקוח, תיאום פגישות המכירה ועד החתימה על חוזה המכר. בניית תסריט שיחה מותאם לאופי הלקוחות והפרויקט. ניהול המכירות ע"י מומחים מנוסים, החותרים להגדלת יחסי הסגירה.
5
ניהול מערכי השיווק והמכירה

כל אחד מהשלבים בשיטת Total Value הוא חלק ממעטפת כוללת של פתרונות מתקדמים המיושמים ע"י צוות המומחים של Yehoshua 

פתרונות המאפשרים לך למכור במאמץ מינימאלי – וברווחיות מקסימאלית.