fbpx

חזון ואסטרטגיה

החזון שלנו

להפוך את הפרויקט שלכם למותג נחשק שמושך לקוחות, לצורך הגדלת המכירות ושביעות הרצון של הלקוחות.  

מאייפון ועד טסלה – יש מותגים פשוט שאנחנו לא יכולים לעמוד בפניהם,
בכל תחום אפשרי. אז למה שגם הפרויקט שלכם לא יהפוך למותג נחשק?

החדשות הטובות: לא חייבים תקציבים של חברות גדולות כדי להפוך למותגים מובילים,
אפשר פשוט לעשות שימוש חכם בכלים שלהן.

כאן אנחנו ב- Yehoshua נכנסים לתמונה, עם הנוסחה שמיושמת בפרויקטים הגדולים בישראל בשיטת Total Value, ומבוססת על הובלת מהלכי שיווק מכירה וחכמים.

המפתחות שלנו:

פרסונליזציה

כדי למקסם את תהליך המכירה ולקצר אותו ככל האפשר, אנחנו מתאימים את הפרויקט ללקוחות כמו כפפה ליד: מליווי תכנוני ועד יצירת צביון ייחודי המותאם לצרכיו. 

סינרגיה

מכונת השיווק והמכירה מורכבת ממאות חלקים. אנחנו דואגים שכולם יעבדו בסנכרון מלא, עד הבורג הקטן ביותר, באמצעות מענה היקפי לכל צרכי השיווק והמכירה במקום אחד. 

חדשנות

שימוש באמצעים החדישים ביותר לצורך שיווק הפרויקט: מהדמיות תלת ממד שמציתות את הדמיון ועד שימוש במערכות מתקדמות להפקת תובנות משמעותיות.

בולטות

לשווק את הפרויקט כמו כולם? בשביל זה אתם לא צריכים אותנו. אז בשביל מה כן? כדי להבליט אותו מכל השאר, באמצעות ארגז הכלים שמשמש את היזמים המצליחים בישראל. 

האסטרטגיה שלנו 

ליצור הצעה שקשה לסרב לה, באמצעות בידול הפרויקט שלכם ביחס לכל השאר.

להגיד שעבורנו אתם במרכז, שאנחנו מתחייבים לפעול בשקיפות ובאמינות
ולספק לכם יחס אישי… את זה כל חברה יכולה להגיד. וכאן מתחילה הבעיה.
עם סיסמאות לא הולכים למכולת – וגם לא מוכרים דירות. 

חברות שנשמעות בדיוק כמו המתחרות, שלא מייצרות ערך מוסף אמיתי,
יתקשו למכור. זה נכון עבורנו – וזה נכון גם עבור הפרויקט שלכם. 

אז מה מבדל אותנו? היכולת לייצר בידול משמעותי שימשוך אליכם לקוחות,
שיגדיל את המכירות ויקטין את המאמצים והעלויות הנלוות. 

הלקוח יבין מה הוא מקבל בפרויקט שלכם –
שהוא לא יוכל לקבל באף פרויקט אחר?

עשיתם דרך משמעותית בדרך לסגירה.

האסטרטגיה שלנו מבוססת על יצירת בידול משמעותי, 

שיגדיל את המכירות ואת רווחיות הפרויקט, בשיטת Total Value

איך נבדל את הפרויקט שלכם מכל השאר?

מאחורי כל פרויקט ניצבים אנשים, וכמו שלכל אחד מאיתנו יש טביעת אצבע ייחודית,
כך לכל פרויקט יש DNA בלתי ניתן לשכפול. אנחנו יודעים איך לאתר, לזקק ולהבליט אותו, בין היתר באמצעות:

  • ליווי ליצירת בידול תכנוני – שיבליט את נקודות החוזקה של הפרויקט. 

  • יצירת צביון ייחודי – כולל הגדרת קהלי יעד והתאמת הפרויקט לצרכים הייעודיים שלהם.

  • יצירת שפה מובחנת – שתבליט את הסיפור של הפרויקט ואת הערך המוסף שלו.  

לאחר זיקוק ה- DNA הייחודי של הפרויקט, הצוות של Yehoshua

יפעל כדי להטמיע אותו בכל נקודות המגע עם הלקוחות הפוטנציאליים, במסגרת מהלכי המיתוג, השיווק והמכירה השונים.  

והתוצאה? 

הצעה שקשה לסרב לה – ותפורה כמו כפפה ליד של הלקוחות שלכם.

 

אז שנדבר?  לחץ כאן 

 

 

תל אביב בלילה תמונת אווירה חשיפה ארוכה